تبریز، شهرک صنعتی غرب تبریز   ▐ ۳۲۴۵۹۴۶۵ - ۰۴۱
مرکز تخصصی طراحی و ساخت قالب های PVC ، UPVC و PP

ساخت ست قالب های اتصالات پی وی سی فشار قوی ( استخری)

ست قالب های اتصالات پی وی سی (PVC) فشار قوی (استخری) در گروه صنعتی گشتاور صنعت تبریز به عنوان محصولات جدید و پرکاربرد صنعتی طراحی و ساخته شد. این قالب ها از جدیدترین قالب های تولید شده در گروه تحقیق و توسعه گشتاور صنعت تبریزهستند که می توانند بخشی از نیاز صنعتی کشور را پوشش دهند.

 

کاربردهای های اتصالات پی وی سی فشار قوی ( استخری)

مشکلات کمبود آب در جهان و به خصوص در کشورهایی مانند ایران باعث شده است که با استفاده از ساخته های صنعتی برای کاهش مصرف و صرفه جویی تلاش های بیشتری صورت گیرد. در زمینه انتقال مکانیزه آب از مخازن به سمت محل مصرف نیز از لوله و اتصالات فشار قوی پی وی سی ( PVC ) استفاده می شود. در این نوع از تاسیسات قطعات مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و به همین دلیل تولید ست قالب های اتصالات پی وی سی فشار قوی در دستور کار گشتاور صنعت تبریز قرار گرفته است.

همچنین در ساخت استخرها نیز امروزه از لوله های فشار قوی پی وی سی به جای لوله های استیل و گالوانیزه استفاده شده و همین موضوع میزان مصرف اتصالات پی وی سی فشار قوی را بیشتر می کند.

گشتاور صنعت تبریز نیز با توجه به رشد استفاده از این محصول تلاش کرده است تا قالب های دقیق برای تولید قطعات پی وی سی فشار قوی ( استخری ) را تولید کرده و در اختیار شرکت های تولیدی لوله و اتصالات پی وی سی  ( PVC ) قرار دهد.

 

ست قالب های اتصالات پی وی سی فشار قوی شامل چه مواردی می شود؟

ست قالب های اتصالات پی وی سی فشار قوی شامل قالب های متنوعی برای استفاده در بخش های مختلف لوله کشی می شود. از آنجمله می توان به قالب های قطعات سه راهی، زانو، زانوی ۹۰ درجه، زانوی ۴۵ درجه، بوشن تبدیل، بوشن یک سر دنده و بوشن دو سر دنده اشاره کرد. تمام این قالب ها می تواند به صورت جداگانه و یا ست در اختیار صنعتگران و تولیدکنندگان اتصالات پی وی سی قرار گیرد.

 

روش ساخت ست قالب های اتصالات پی وی سی فشار قوی (استخری)

جنس قالب های های اتصالات پی وی سی فشار قوی ( استخری) فولاد آلیاژی با گرید ۲۳۱۲  بوده و در ساخت این قالب ها از مواد آلیاژی درجه یک وارداتی استفاده شده است. این شرکت در ساخت قالب ها از نرم افزارهای پیشرفته طراحی استفاده نموده و پس از انجام تست های نرم افزاری اقدام به ساخت قالب با دستگاه های به روز فرز سی ان سی می کند. در نهایت نیز قالب ساخته شده توسط دستگاه تزریق تست عملکرد می شود تا قالب با بهترین عملکرد به مشتری تحویل داده شود.

 

آمادگی گشتاور صنعت تبریز برای عقد قرارداد با شرکت های سازنده های اتصالات پی وی سی فشار قوی ( استخری)

گروه صنعتی گشتاور صنعت تبریز با هدف مصرف بهینه آب و کاهش هدر رفت در انتقال این ماده حیات بخش، آماده عقد قرارداد با شرکت های تولیدی برای طراحی و ساخت  انواع قالب های اتصالات  پی وی سی فشار قوی (استخری) است. این گروه صنعتی در زمینه ساخت قالب های سه راهی پی وی سی فشار قوی (استخری) آماده عقد قرارداد با شرکت های تولید کننده است. کیفیت بالای قالب های تولید شده در گشتاور صنعت تبریز باعث می شود که تولیدکننده های این محصولات بتوانند رضایت مشتریان خود را کسب کنند. صنعتگران و تولیدکنندگان عزیز می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و عقد قرارداد از طریق شماره تماس ۰۴۱۳۲۴۵۹۴۶۴ حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *