تبریز، شهرک صنعتی غرب تبریز   ▐ ۳۲۴۵۹۴۶۵ - ۰۴۱
مرکز تخصصی طراحی و ساخت قالب های PVC ، UPVC و PP

ساخت قالب قطعه کمربند و بست تعمیراتی در گشتاور صنعت تبریز

گروه صنعتی گشتاور صنعت تبریز در ادامه روند تحقیق و توسعه موفق به طراحی و ساخت قالب کمربند و بست تعمیراتی شده است. این قالب برای ساخت بست تعمیرانی باکیفیت به عنوان یکی از نیازهای صنعتی کشور کاربرد دارد.

 

قالب بست تعمیراتی

بست تعمیراتی که به آن کمربند تعمیراتی نیز گفته می شود، یکی از قطعات کاربردی در صنعت محسوب می شود. این قطعه یکی از قطعات مورد نیاز در حوزه ساخت و نگهداری تاسیسات است.

معمولا لوله های آب و فاضلاب پی وی سی در ساخت و تعمیرات ساختمانی،  آسیب پذیرترین قسمت ها محسوب می شوند. به طوریکه ضربات چکش و یا ضربه های مختلف می تواند به بخشی از لوله کشی ساختمانی آسیب برساند. بر همین اساس، زمانی که در تاسیسات فاضلاب مشکل بین راهی وجود داشته باشد، تعمیرکاران برای رفع آسان تر این مشکل از بست یا کمربند تعمیراتی استفاده می کنند. در صورت استفاده نکردن از این قطعه، مسیر لوله کشی شده باید تماما عوض شده و یا تعمیر شود. این در حالیست که با استفاده از بست تعمیراتی دقیقا نقطه آسیب دیده از لوله به سرعت تعمیر و آماده استفاده می شود.

همین موضوع سبب شده است که اقبال بسیار زیادی برای استفاده از بست ها و کمربندهای تعمیراتی وجود داشته باشد و صنعتگران این حوزه نیز نسبت به تولید و عرضه این نوع از بست ها علاقمندتر شوند. به طوریکه ساخت و تولید و تقاضا برای بست تعمیراتی لوله های پی وی سی روز به روز در حال افزایش است.

 

روش ساخت قالب های کمربند تعمیراتی

جنس قالب های کمربند تعمیراتی فولاد آلیاژی با گرید ۲۳۱۲  بوده و در ساخت این قالب ها از مواد آلیاژی درجه یک وارداتی استفاده شده است. این شرکت در ساخت قالب ها از نرم افزارهای پیشرفته طراحی استفاده نموده و پس از انجام تست های نرم افزاری اقدام به ساخت قالب با دستگاه های به روز فرز سی ان سی می کند. در نهایت نیز قالب ساخته شده توسط دستگاه تزریق تست عملکرد می شود تا قالب با بهترین عملکرد به مشتری تحویل داده شود.

 

آمادگی گشتاور صنعت تبریز برای عقد قرارداد با شرکت های سازنده مجموعه فیلتراسیون

گروه صنعتی گشتاور صنعت تبریز آماده عقد قرارداد با شرکت های تولیدی برای ساخت و طراحی انواع قالب های صنعتی است. این گروه صنعتی در زمینه ساخت قالب های بست و کمربند تعمیراتی نیز آماده عقد قرارداد با شرکت های تولید کننده است. کیفیت بالای قالب های تولید شده در گشتاور صنعت تبریز باعث می شود که تولیدکننده های این محصولات بتوانند رضایت مشتریان خود را کسب کنند. صنعتگران و تولیدکنندگان عزیز می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و عقد قرارداد از طریق شماره تماس ۰۴۱۳۲۴۵۹۴۶۴ حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *