تبریز، شهرک صنعتی غرب تبریز   ▐ ۳۲۴۵۹۴۶۵ - ۰۴۱
مرکز تخصصی طراحی و ساخت قالب های PVC ، UPVC و PP

ساخت قالب مجموعه فیلتراسیون در گشتاور صنعت تبریز

گشتاور صنعت تبریز در ادامه فعالیت های خود در حوزه قالب سازی و ساخت قالب های خاص، موفق به ساخت قالب مجموعه فیلتراسیون شده است. بخش تحقیق و توسعه این گروه صنعتی توانسته است این نوع از قالب ها را برای اولین بار در ایران طراحی نموده و نسبت به ساخت قالب ها اقدام کند.

 

ساخت قالب مجموعه فیلتراسیون

امروزه به دلیل کمبود منابع آبی بیشتر مراتع، باغات و زمین های کشاورزی به روش قطره ای، بارانی، مه پاش و سایر روش های مدرن آبیاری که باعث صرفه جویی مصرف آب می شود، آبیاری می شوند. این روش ها با تجهیراتی انجام می شود که قیمت بالایی داشته و هزینه خرید و نگهداری بالایی دارند. از سوی دیگر ناخالصی آب مصرفی باعث می شود که آسیب های جدی به این وسایل آبیاری وارد شود. به طوری که نازل های این وسایل آبیاری از کار افتاده و خساراتی به باغداران وارد می کند.

بر همین اساس قالب های مجموعه فیلتراسیون به منظور فیلتر آب ورودی به تجهیرات آبیاری قطره ای، بارانی و مه پاش در گروه صنعتی گشتاور صنعت تبریز ساخت و تولید شده است. این قالب ها به صنعتگران کمک می کند که مجموعه فیلتراسیون را با کیفیت بالاتری تولید و در اختیار باغداران و فعالان حوزه های باغی و کشاورزی قرار دهند.

 

روش ساخت قالب های مجموعه فیلتراسیون

جنس قالب های مجموعه فیلتراسیون از فولاد آلیاژی با گرید ۲۳۱۲ بوده و در ساخت این قالب ها از مواد آلیاژی درجه یک وارداتی استفاده شده است. این شرکت در ساخت قالب ها از نرم افزارهای پیشرفته طراحی استفاده نموده و پس از انجام تست های نرم افزاری اقدام به ساخت قالب با دستگاه های به روز فرز سی ان سی می کند. در نهایت نیز قالب ساخته شده توسط دستگاه تزریق تست عملکرد می شود تا قالب با بهترین عملکرد به مشتری تحویل داده شود.

 

آمادگی گشتاور صنعت تبریز برای عقد قرارداد با شرکت های سازنده مجموعه فیلتراسیون

گروه صنعتی گشتاور صنعت تبریز آماده عقد قرارداد با شرکت های تولیدی برای ساخت و طراحی انواع قالب های صنعتی است. این گروه صنعتی در زمینه ساخت قالب های مجموعه فیلتراسیون نیز آماده عقد قرارداد با شرکت های تولید کننده است. کیفیت بالای قالب های تولید شده در گشتاور صنعت تبریز تضمینی برای کیفیت بالای محصول نهایی تولید شده است. صنعتگران عزیز می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و عقد قرارداد از طریق شماره تماس ۰۴۱۳۲۴۵۹۴۶۴ حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *