تبریز، شهرک صنعتی غرب تبریز   ▐ ۳۲۴۵۹۴۶۵ - ۰۴۱
مرکز تخصصی طراحی و ساخت قالب های PVC ، UPVC و PP

کدام قالب ها در گشتاور صنعت تبریز ساخته می شوند؟

گروه صنعتی گشتاور صنعت تبریز از جمله واحدهای قالب سازی مطرح کشور و با چندین دهه سابقه فعالیت در این حوزه از سال ۱۳۸۲ به ارائه خدمات قالب سازی پرداخته است. این واحد صنعتی اقدام به تولید و عرضه انواع قالب های صنعتی به صورت اختصاصی پرداخته و در زمینه تولید نیز به صنایع مذکور مشاوره ارائه می دهد.
این شرکت از بدو فعالیت در زمینه طراحی و ساخت قالب‌های مختلف از جمله اتصالات لوله سفید P.P، اتصالات چسبی فاضلاب P.V.C، اتصالات آبیاری P.E ، اتصالات پوش‌فیت فاضلابی P.P، اتصالات پوش‌فیت فاضلابی P.V.C ، قالب‌های دایکاست برای قطعات خودرو و مصالح ساختمانی و ساخت ابزار و ماشین‌آلات مخصوص جهت تولید قطعات خودرو و مصالح ساختمانی فعالیت دارد.
خط مشی گروه صنعتی گشتاور صنعت تبریز، حمایت از صنایع مختلف کشور با طراحی و بازطراحی قالب‌ها، تولید قالب‌های با کیفیت است و این واحد تولیدی در فازهای توسعه‌ای خود نیز اهدافی چون توسعه فضای سالن ماشینکاری، افزایش نیروی کار متخصص، خرید تجهیزات پیشرفته طراحی، ایجاد امکانات تست و تولید قطعه نمونه مشتری و ایجاد فضای آموزشی برای مشتریان برای آشنایی با نحوه سرویس و نگهداری قالب را دنبال می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *