تبریز، شهرک صنعتی غرب تبریز   ▐ ۳۲۴۵۹۴۶۵ - ۰۴۱
مرکز تخصصی طراحی و ساخت قالب های PVC ، UPVC و PP

افتخار گشتاور صنعت تبریز برای همکاری با صاحبان صنایع

شرکت گشتاور صنعت افتخار دارد که به مناسبت روز جهانی تقدیر از مشتریان از همراهی و همکاری شما عزیزان با این گروه صنعتی قدردانی کند؛ چراکه اگر امروز به یکی از برندهای معتبر قالب سازی در تبدیل شده ایم، این موفقیت را مدیون شما هستیم و به آن افتخار می کنیم.

گشتاور صنعت به خود می بالد که با بسیاری از واحدهای تولیدی خوشنام کشور همکاری داشته است و توانسته است اعتماد صاحبان صنایع را جلب کند. ساخت قالب های صنعتی برای تولید انبوه انواع محصولات، نه فقط حاصل این تلاش بلکه کمک هر چند ناچیز به رشد تولید در کشور است.

این شرکت همواره در تلاش است که با برقراری تعامل موثر با مشتریان و شرکت های همکار، در جهت افزایش رضایت و بهره وری گام بردارد و با تحلیل نیازها و محصولات مد نظر مشتریان، متناسب ترین قالب را ارائه دهد تا آنان بتوانند به طور اثربخش روند فعالیت و تولید خود را بهبود بخشند.

گروه صنعتی گشتاور صنعت همواره با دانش روز جهانی گام برداشته است و در سال پیش رو نیز تلاش می کند تا علاوه بر بالاتر بردن دانش فنی، از تجهیزات به روزتر این حوزه برای ساخت قالب های بهتر استفاده کند. روند تکاملی و رو به رشدی که پایان ناپذیر است و به منظور جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان هیچ گاه از این تلاش برای بهتر شدن دست برنخواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *